Dansa loss vid kyrkan

Blev ju kul igår också. För den som inte är uppdaterad så vann Tyskland Eurovision. Så nu var det sagt också. Annars så laddade vi för utgång. Det blev det. Jag var dock nykter (typ). Mådde därför som vanligt när jag skulle upp och jobba. Det vill säga att jag kollade med en mördande blick mot min telefon som vägra ge sig.

La ni förresten märke till att det var Göteborg som fick representera Sverige i försök till världens största flash mob?! Hade vi vetat det så hade vi tveklöst joinat. Vi såg ut som om  någon snott våra glasspinnar där vi satt i soffan, vi ville ju också dansa vid Domkyrkan.

Kolla min färgbomb nedan (dålig bildkvalité tyvärr); Röd jacka, turkos piké, skrikgröna chinos, mörkgröna converse.... Say no more.

Vi anslöt oss lite senare till flash mob:en tröga som vi är.



Nu ska jag visst träffa Pellis och J-boy. Dom gillar inte att vänta.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0