You go girl

Det är ju inte direkt någon hemlighet att Sverige lyckats rätt så bedrövligt de senaste åren i Eurovision. Detta trots att vi skickat rutinerad artist efter rutinerad artist. Well nu tycker jag vi testar nått för oss nytt och skickar en liten blond tjej med en lugn ballad.

Tilläggas ska att vi aldrig skickat någon som varit född på 80-talet eller yngre. Anna Bergendahl är till och med född på 90-talet. Hur fräckt vore inte det? Jag har till och med börjat vänja mig vid Conversen. Typ otippat liksom.

Go Anna! Eller vad säger ni?

Anna Bergendahl - This is my life.



Nu ska jag diska och förbereda mig på seminarie.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Philip

Det var en av de sämsta låtar jag hört......... Snacka om tjatig!! Inte konstigt att Sverige aldrig vinner Eurovision song contest

2010-03-02 @ 15:03:21
URL: http://effectivesailing.blogg.se/
Postat av: Jonna

Med tanke på hur bra Norge lyckades med sin "Hold on be strong" 2008, borde nog denna låt kunna klara sig ganska bra i årets upplaga av ECS. Skickar vi Manboy eller annat skräp lär vi nog hamna där vi brukar hamna. Haha!



Go Anna, säger även jag!

2010-03-02 @ 15:34:27
Postat av: egosimon

okej att vi skickar en orutinerad artist men anna känns lite väl ostabil...haha speciellt när hon sjunger ohhho...=) Nej jag är beredd att ge Kempe en tredje chans med jöback el saade!

2010-03-02 @ 19:40:13
URL: http://egoosimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0