Philip Morris

Det var en fin dag idag. En bra dag. Förutom att jag fortfarande inte kan andas. This cold is killing me. Lyckades i alla fall kämpa mig ut för att gå en väldigt behaglig promenad. Det var najs.

Med hjälp av mina kompisar Ipren, Alvedon, Strepsil och Nasin (nässpray) lyckades jag även ta mig till bion med Anna. Vi var som två gamla pensionärer med dålig hörsel (båda är förkylda och har lock för öronen). Kollade på I love you Philip Morris.

Filmen var riktigt fin, även om jag har svårt att ta Jim Carey i seriösa roller, han spelade dock bra. Ewan McGregor spelade sjukt bra som blond, blåögd och naiv. Blir extra starkt när filmen är en sann berättelse. Lite tråkigt att se den på bio på grund av vissa suckande människor runt om i salongen.

Har ni sett den?

Schletna, ofixade jag på min promenad försöker se pigg o gla' ut.
Jim Carey och Ewan McGregor som ett kärlekspar var en ny upplevelse.



Inte tillåtit mig att blogga förrän nu p.g.a. plugg. Så nu får jag sova!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Rocio

Kul blogg.

Ska kanske o ta o sen den där filmen... lr ja den kanske hamnar i måste se film-listan... Som i för sig e hur långt som helst.

Ha en bra dag o krya på dig!

2010-03-08 @ 12:07:46
URL: http://rockio.blogg.se/
Postat av: Robin stilrobin Fröström

Sv: Varför köpte du inte den då?!?! :D

2010-03-08 @ 12:35:32
URL: http://stilrobin.com
Postat av: Schlagiz

Man e fan inte pur-ung när man börjar klaga på att ljudet på bion e för lågt...

2010-03-08 @ 16:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0