Shopaholic typ

Varit en förvånansvärt produktiv dag idag. StorhandlatApoteket. Skrivit ut papper på skolan. Gått på informationsmöte om min framtid (snart vet jag hur den ser ut). Skickat ett riktigt pappersbrev, det händer inte varje dag. Lagat lasagne för första gången (snart klar).

Just nu är jag mest spänd på hur lasagnen kommer smaka. Det ser gott ut i alla fall. Exciting!! Om den blir lyckad så kommer jag till och med ha matlådor för några dagar framöver. Perfect.

Vad har ni gjort denna fabulösa torsdag?

Idag var det sol. Det betyder solbrillor. Yaay!
Lasagnen precis kommit in i ugnen. Får snart veta hur den smakar.



Dags att kolla till maten tror jag bestämt.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

haha ja jag håller med dig, man blir ju lycklig bara solen dyker upp lite. Nog för att snö är fint, men usch för att leva med snö och gråa moln året om !

2010-03-04 @ 20:54:12
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Jonie

Ser inte fyllningen lite väl kompakt ut? Pastalagret ska ju liksom "koka" i köttfärssåsen? Känns som om det lätt blir bränt om den inte är vattnigare?

But then again, what do i know! Haha!



Hope it smakar najs!

2010-03-04 @ 21:15:05
URL: http://finest.se/jonathan
Postat av: Erik

Måste nog hålla med Jonie... Ser lite torr ut.

Hoppas att den smakade bra!!

2010-03-04 @ 22:15:07
Postat av: Markus

Haha... den blev faktiskt braa... vill lova att den började koka sen ;)

2010-03-04 @ 23:29:02
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0