Rysningar

Mycket musik ett tag nu men det går för mig hand i hand med att plugga mycket. Vad rensar hjärnan (och själen) bättre än lite bra musik? Har precis via min brors Spotify upptäckt Blue Man Group. Me likes.

Här nedan har ni deras version av Baba O'Riley (originalet görs av The Who).  Älskar. Fiolspelandet på slutet är helt makalöst. Får typ rysningar.

Tips på annan bra musik?

Blue Man Group - Baba O'Riley. Missa inte fiolspelandet i slutet. Fab.



Nu ska jag packa en väska och åka till mina föräldrars hus.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

hm, fin version men den slår inte the whos, den är ju magisk!



haha eller hur, de får en alltid att köpa nåt mer ;P

2010-03-18 @ 17:16:30
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

hm nja, jag tycker den blir för mesig med en tjejs röst. gillar hans raspiga haha

2010-03-18 @ 17:36:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0