Waka waka they don't care

Nu skulle jag egentligen lagt in Shakira - Waka waka (This time for Africa) som är årets VM-låt, i fotboll alltså för den som inte koppla. Ni som känner mig vet att jag gillar att skaka rumpa. Gissa om det skakas till den här, till och med den mest stela måste skaka till Waka waka.

Min youtube ville annat, under "Rekommenderas för dig" hittade jag MJ - They don't care about us och kom på att det var alldeles för länge sedan jag la upp MJ. So here he comes. Musikaliskt geni.

Missa inte min JUNI PLAYLIST heller. Den börjar bli riktigt bra. Schizo och najs. HÄMTA HÄMTA HÄMTA

Michael Jackson - They don't care about us. Musikaliskt geni I tell you.



Nu ska jag diska och städa. Duktigt va.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Robin

Legend!

2010-06-08 @ 21:33:56
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: anna

va är det shakira som gör VM-låten?! det måste jagju kolla in :)

2010-06-08 @ 22:38:39
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0