Skrytande modebloggare

Lovar att jag inte ska bli en modebloggare. Men eftersom jag skrutit ett tag om att jag minsann inte köpt något plagg i Sverige i år så får jag bita i det sura äpplet (varför säger man ens så?!) och slänga upp bilder på vad jag inhandlade idag, i Sverige. Det blev en del.

Tänka sig att jag som klarat mig utan att köpa något helt plötsligt hamnar i ett shoppingstim och köper sex olika plagg inom loppet av kanske en timma, MAX. Min plånbok blöder men det var det värt.

FilippaK, Marc by Marc Jacobs, Acne med mera (orkar inte kolla vad det var för märken på dom andra).
En FilippaK-sommarjacka är aldrig fel. Superlätt material, me likes!



Nu ska jag luncha och sen bege mig mot jobbet.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Robin

Tät!

2010-06-04 @ 13:46:27
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: Tobias

Gillar jacklan!

2010-06-04 @ 22:28:34
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0