Midsommar

En nykter (!) midsommar har just passerat. Varken jag eller min bror är så fascinerade över midsommarfirande så vi valde att stanna hemma, bada och avsluta dagen med film. Kom dock inte undan att vi åtminstone fick äta midsommarlunch och kolla på midsommarstången nere vid havet.

Hade någon mer en nykter midsommar?

Filippas kompis Kajsa och min kusin Filippa lämnade inte poolen under många sekunder.
Mamma plockar undan efter en traditionell midsommarlunch.
Obligatoriskt på bordet vid midsommar. Dock skippade jag att utnyttja innehållet.
Midsommardagen. Min familj låter mig inte sola ifred utan har precis puttat i mig.
Philip brottas med vår egen krokodil.
Jocke har precis testat hur varenda uppblåsbar grej fungerar.



Funderar på att vara lite social nu. Men solen tar på krafterna.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

det där verkar ju ha varit en perfekt midsommar! jag vill också hänga i poolen :)

2010-07-02 @ 14:01:57
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0