Marstrand baby

Då var man hemma igen. Jag och Josef har varit ute på Marstrand och schteeekt. Marstrandsveckan nu ju, vilket innebär att alla fääb (och mindre fäb) håller till på ön. Mötte min lillebror där som tävlade i juniorklassen. Verkar gå bra får jag säga.

Vi andra kollade på seglingarna ett tag, men konstatera att det var skönare att lägga sig i gräset och sola. Så det gjorde vi helt enkelt. Väl i gräset hör vi några sjunga "Ja må hon leva..." men istället för att avsluta med "ja då ska hon skjutas i en skottkärra fram" så sjunger den 3-4 åriga tjejen "ja då ska hon dränkas i en flaska champagne". Marstrand var det ja.

Socitetshuset på Marstrand. Har inte varit inne där sedan balen på gymnasiet.
Var ju tvungen att fota tävlingsbåtarna lite också.
Josef gör sitt bästa för att undvika paparazzis (dvs min kamera).
Själv tar jag egokort. Det är kul, framförallt när man hänger vid sociten.



Nu börjar Mamma bli klar med maten. So long!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

Joo, det var grymt mysigt :D

2010-07-10 @ 11:56:37
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0