Kaxigt väder

Några moln stör min tillvaro. Det finns en sol där bakom. Såg den förut. Första dagen på min riktiga semester. Tänkte att den skulle spenderas i en solstol men molnen är av en annan uppfattning. Kaxiga dom där alltså. Vill lyssna på min fabulösa solningsplaylist. HÄMTA HÄMTA.

Så fort molnen skingrar sig ska jag ut och bli n*g*r, så det så. Imorgon faller lockarna (som om jag hade några). Dags att bli sommarfräsch så här ett par månader försent.

Om ni säger att ni har sol så blir jag bitter så säg inte det.

Jag idag, frusen och inte alls nöjd över det nuvarande molnbeståndet.
Jag för två veckor sedan, våt i solen. Så det ska vara. Alla borde få vara våta i solen hela tiden.



Skymtar sol. Hoppas det inte är tillfälligt.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Simon

I örebro har vi börjat tvivla på att det finns en sol bakom molnen...

2010-07-26 @ 12:43:30
URL: http://egoosimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0