Elton John kanske

Ledig idag. Men var tog solen vägen? Ligga och lyssna på musik har fått vara huvudsysslan istället. I och för sig gjordes detta ute i solstolen (man vet ju aldrig om den där runda gula saken kikar fram).

Någon mer än jag som uppmärksammat att Elton John kommer till Malmö i november?? Anyways, började av en slump lyssna på Elton för några dagar sen då jag hörde denna relativt nya låt i en butik. Me likes. Inte många artister som kan låta så bra live. Någon som vill joina mig på Elton i höst (bokar inte förrän om länge)?

Elton John - The Bridge. Härlig låt och en sjukt härlig röst.



Se så join me, join me, join me.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Henric

Jag joinar gärna...Elton e ju grym :)

2010-07-05 @ 20:46:00
Postat av: Banck

Han är grym!

2010-07-06 @ 08:25:41
URL: http://jesperbanck.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0