Om jag vore en pojke

Michael Jackson tribute var inte det enda bra framträdandet igår natt. Även Gaga/Elton och P!nk gjorde grymma framträdanden. Coolast entré undrar jag dock om inte Beyonce stod för. Galet snyggt och sen ett galet bra framträdande.

Om ni missade Grammy Awards igår kan jag säga att reprisen går på lördag klockan 11.35 på Kanal 9. Klart värt att se. Framförallt om ni inte har något bättre för er.

Vad haft för er idag?

Beyonce - If I were a boy/You oughta know. Live på Grammy Awards.



Nu ska jag fortsätta kolla på 13 going on 30.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

Okej du kanske inte behöver checka in den igen.. men du måste hämta ut bagaget och ta den genom tullen för att sedan lämna in den igen =) jobbigt haha

2010-02-02 @ 16:04:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: william

Lady GaGa´s framträdande var bättre tyckte jag;)

2010-02-04 @ 21:36:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0