Tackyness

Middag på Flanigan's igår som sagt. Det var najs. Sjukt bra ställe. Den mest tacky inredningen man kan tänka sig. Så tacky att det blir coolt. Så långt ifrån "vita-duken-köret" man kan komma. Åt ribs som var så möra att köttet bokstavligt talat trillade av benen.

Blir ut på havet med Stu idag. Tror även vi ska käka middag där senare. Blir spännande. Hoppas lite på att vi ska på ett event senare med. Om det blir så säger jag imorn.

Letar ni efter tacky juldekorering? Vi har hittat den bästa. Sjukt bra ställe förövrigt.

Isabel och Philip. Philip behöver nog öva lite på sitt posande tycker jag.



Nu måste jag göra mig i ordning.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0