Julklapp

Sjukt bra julklappstips inför nästa år: middag + bio. Jag och min bror gav det till Mormor i år. Det var mycket uppskattat. Vi käkade på Danilo och kollade på Änglagård. Jag hade inte sett dom första två filmerna men var absolut inga problem att hänga med ändå. Blev dock lite sugen på att se dom två första nu.

Änglagård var svensk mysfilm när den är som bäst. Bra skådespelare, mysig jargong, vackra miljöer (ibland kan Sverige faktiskt vara ganska fantastiskt) och bitvis riktigt rolig. Se den med era familjer eller respektive. Rekommenderas.

Trailer till Änglagård - Tredje Gången Gillt.



Nu ska jag ägna min tid åt Pirates of The Caribbean.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

har du inte sett ettan och tvåan?! herregud markus det måste man ju göra som svensk! haha mysiga som bara den :)

2010-12-28 @ 21:13:57
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha okej bra det! jag har sett dem flera ggrnu vid jul, de har ju gått på TV konstant :P

2010-12-29 @ 09:43:02
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0