Facelift

Sjön suger. Man känner sig helt genomblåst efter en hel dag på havet. För att inte prata om hur mycket ansiktet spänner, känns som att jag genomgått en åtstramning i klass med dom andra botox-tanterna här. Vet inte om det är så skönt, men intalar mig att jag blir snyggare av det. Vi har alltså precis varit ute hela dagen med Stu's båt för att kolla när han seglar.

Ska slappa en liten stund nu innan jag ska iväg på event med Philips och Isabel. Det kommer bli riktigt roligt. På South Beach ska det hållas. Lär säkerligen bli lite bilder om inte annat.

Stu's mysiga hus. Kul kuriosa, han har plastgräs istället för äkta, "man slipper få den gula skiten".
Jag i fram på båten, på väg ut ur kanalen.

Pappa och Philip ute i båten.
Jesus eller Jag, det är frågan?!
Pappa och Stu på väg in till hamnen.



Nu måste jag in i duschen messa Philip.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Mussi

Markus! Verkar asskönt att kunna gå utomhus utan att ha en isbjörn lindat runt sig själv. Ta hem vädret tack.

2010-12-04 @ 10:32:51
URL: http://aveny.se/mzahra
Postat av: Tobias

Fy fasiken vad nice!

2010-12-04 @ 12:24:17
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0