Skumpalicous

Tog väldigt lite kort i Stockholm. Men jag fotade lite i bilen på väg upp och lite sista kvällen då vi grillade och hade oss på hemmaplan. Inte ofta jag säger nej till Champagne men nu försökte jag verkligen (typ, men inte riktigt). Gott var det i alla fall.

Tilläggsinformation: Vi kom aldrig ut. Var färdigätna/druckna vid tre-tiden.

Påväg upp; datorn självklart i högsta hugg.
Efter lite skumpa får kinesen ta en powernapp.
Daniel och Richard. Completely sober, trust me.
Well that's me för den som inte visste det.
Magnus: "nu ska jag minsann se ut som en sextonåring". Funka väl typ.



Nu är reklamen slut. Two and a half men. YAY!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

well if that's you, then you're very good looking, and you need to save that beard

2010-08-15 @ 02:18:48
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0