Dirty Dancer

Vet ni vad? Det gör ni nog inte så jag får berätta ändå. Så fort en viss föreläsare rättat min tenta (vilken jag skrev igår och som är anledningen till att jag varit död ett tag) så kan jag titulera mig ekonom. Coolt va?! Eller det förutsätter ju att jag klarade tentan, men det får jag väl tro.

Så nu tycker jag vi skakar lite rumpa åt mina, och även Pelles bravader, för även kinesen har varit lika duktig som jag, typ. Sjukt fäb låt; Dirty Dancer. Enrique is back.

Enrique Iglesias feat. Usher - Dirty Dancer. Har spelat på repeat senaste dagarna.



Imorn ska det tvättas bilar. Noga.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Stefan

0,86? :O Jasså?! Ja, det var ju inte alls så mycket med tanke på vad det är för bil :P haha

aja, den är snygg!

2010-08-25 @ 16:25:08
URL: http://hedera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0