The winner takes it all

Jag är en vinnare. Det bara är så. Femkampen var inga problem för en lite småbakis Göteborgare, 18 av 20 möjliga poäng togs hem. Med andra ord så vann jag alla grenar utom en. Nu kanske man skulle nöjt sig där. Men icke, tänkte att jag kan väl spela på ett hjul också. Självklart tog jag genast hem ett förstapris. Även Micke scorade ett första pris på nästa hjul.

Dagens förlorare var med andra ord Mange och Pelle som bara fick se oss andra vinna. Härlig dag på Grönan fick vi däremot allihopa. Länge sedan jag var i den lilla pittoreska parken, och shit pommes va Insane är insane, kände hur mina organ bytte plats.

Micke med sin vinst, Pelle med min ena vinst och jag med den andra.



Nu vankas grillat. Kommer snart gäster. Kanske borde piffa mig.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Alfred

Insane är fräsig!!!!! :D

2010-08-02 @ 21:00:20
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0