Lady is a tramp

Kände att det var dags för lite kultur här. Det ni!! Två av världens genom tiderna bästa röster är tillsammans. Som en känd gammal musikrecensent skrev:

"Fitzgerald simply exists in tune, and she hits every note that there is without the slightest trace of effort. Other singers tend to sound like they're trying to reach up to a note - Fitzgerald always sounds like she's already there. If anything, she's descending from her heavenly perch and swooping down to whatever pitch she wants."

Kunde inte sagt det bättre själv. Hon var som en skänk från ovan.

Ella Fitzgerald och Frank Sinatra - Lady is a tramp. Jag njuter och ni suckar väl antar jag. GE DET EN CHANS!



Nu kallar sängen på mig. Sedan länge. Tvätta imorn.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Gerhard Carlson

Glad att se och höra att du har bra smak!! Fast det visste jag ju redan.

Du har valt två av dom bästa artisterna/sångarna genom tiderna och tillsammans är dom oslagbara.

Dom skall avnjutas i en riktigt bra ljudanläggning

2010-08-27 @ 10:53:03
Postat av: Frans

Iiiiih I just löööv den röda jackan du har på dig på din presentationsbild dör. Främst för att jag har en typ likadan själv men det känns väl rätt oviktigt att föra fram nu, även om det kind of ger oss ett gemensamt band att ba glädjas över. Rött är grejen liksom, alltid. Har aldrig druckit vin men det är säkert samma sak med det OR AM I WRONG? Mutta, nu börjar jag balla ur igen som jag alltid gör när jag ska hålla mig kort...

2010-08-27 @ 16:03:32
URL: http://nojesguiden.se/frans
Postat av: perfektion

yei, älskar port. synd att det redan är över bara!

2010-08-28 @ 08:20:02
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: C ♥

allt fint med dig? :)

2010-08-28 @ 12:36:33
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0