Anna-leverans på ingående

Idag är ingen vanlig dag. För idag kommer ANNA hem. Det var bannemej på tiden. Hon har hängt loss på de amerikanska breddgraderna alldeles för länge. Cosmo-nerverna riktigt kliar. Om en timma befinner jag mig på stationen med Porschen. Förhoppningsvis så är hennes bagage kompakt nog för att få plats. Det kan ju bli spännande.

Funderar på att städa nu. Men tror jag måste äta nått istället så städa får komma i andra hand. Jo, så får det bli. Over and out.

Jag och Anna i vår storhet. Självklart är det Proud Mary som det dansas till. Likt Tina herself för vi oss. Typ.



Time for some kind of dinner. Typ.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

Du har en grym blogg! Som tack utnämner jag dig till en av mina 7 favoritbloggar och ger dig en award. Som award vinnare följer du nu dessa regler:



1. Som awardvinnare ska du kopiera in award-bilden som jag har på min blogg i din blogg för att visa att du fått den.

2. Tacka och länka tillbaka till den du fick awarden av. (inget måste)

3. Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder.

4. Skriv 7 intressanta saker om dig själv.



// Gustav Marklund

2010-08-20 @ 12:36:31
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0