The Pretty Reckless

Ja, då har man sett Kick Ass, igen. Den är verkligen sinnessjukt bra. Häftigaste 11-åringen (som spelas av en 13-åring i och för sig) ever! Rejält grymt soundtrack också. Lite Sin City möter Shrek, på ett bra sätt.

Låten som drar igång eftertexterna fick mig att slänga upp iFåånen för att tagga den. Döm av min förvåning när jag upptäckte att det är Taylor Momsen som sjunger. Ni vet hon den där blonda ungen i Gossip Girl. Coolt!

The Pretty Reckless - Make me wanna die. Sångerska Taylor Momsen.



Nu ska jag städa här. Min lägenhet är inte fin.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

åh den vill jag också ha! verkar så rolig :)



ja en riktig lön är så jävla skönt nu!

2010-04-26 @ 07:49:02
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Johan

Åh, nu kom jag att tänka på en låt som jag heelt glömt bort! Måste kolla efter den när jag kommer hem om den fortfarande ligger kvar någonstans på datorn.



Påminn mig! :P

2010-04-26 @ 15:49:19
URL: http://wikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0