Sorgligt adjö

Då var hyrbilen inlämnad. Känns lite sorgligt faktiskt. Min Chrysler och jag har haft en trevlig tid ihop här i Miami. Spenderade sista kvällen med bilen utmed South Beach och även en sväng till Sawgrass för att shoppa det sista. Har nu fått köpt fyra par skor här. Bra jobbat tycker jag.

Lyckades även hitta mitt hårvax till mindre än halva priset, DET gillar vi skarpt. 138 spänn är väldigt mycket mindre än 290 spänn (hur #¤% kan man ta så mycket för hårvax hemma?). Ska på middag med Lynn och Sheila om en liten stund. Ska bli mycket trevligt.

Vad gör ni?

Mycket färger på South Beach. Svårt att hålla kameran stadig när man kör.
Titta! Ett sånt hotell har vi i Göteborg också. Undra vilket som var först!?



Dags att byta om till nått finare än en slapp tischa.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: simon

haha...skönt att du förstår mig;)



2010-04-07 @ 11:47:07
URL: http://egoosimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0