Kick Ass

Detta trodde jag inte att jag skulle komma att skriva innan jag såg filmen. Kollade på trailern till Kick Ass. Var inte alls imponerad, tyckte den bara verka fjantig. Blev medtvingad (okej, var kanske inte så mycket tvång involverat). Nu ska jag då komma till saken.  Snart.

Kan säga så här: ni som gillade Kill Bill och ni som även gillade Juno. Ni kommer älska den här! Den är en blandning mellan dom två (!). Vi skratta så vi grät flera gånger. Höll på att sätta i halsen. Kunde dött och det hade varit Kick Ass fel.

Har ni några planer på att se den? Jag kan tänka mig att se den igen!

Visst ser han ut som en riktig superhjälte??!! Jag dör bara jag tänker på det.



Nä om man skulle sova snart kanske?

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0