Akademisk information

Sitter just nu på en föreläsning om hur man ska söka akademisk information. Hon är just nu inne på Wikipedia, tro det eller ej, men jag har faktiskt varit inne där förut. Fick faktiskt reda på lite nödvändig information. Men det var det lilla.

Hoppas att vi är klara här snart. Så jag hinner äta innan jobbet. Orka jobba fyra timmar utan att äta nått alls. Har lite avslutande Miami-bilder att slänga in i datorn sen. Kanske till och med en film. Det ni.


Observera Facebook och Lamebook. Det är minst lika lärorikt som att hitta på Wiki.



Nu hoppas jag att hon snart snackat klart så att jag kan dra.

Pusshejs!
M


Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

Legenden önskar dig en

riktigt trevlig helg! :*<3

KRAM!

2010-04-09 @ 14:43:00
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0