Bitterfittan

Tror jag börjar bli vuxen. Du hemska tanke. Sover mina åtta timmar om dan. Stannar i skolan merparten av dan. Köper lite mat påvägen hem. Lagar middag och diskar. Sätter mig i soffan och slår på Idol. Sjukt regelbundet. Sjukt vuxet. Så tråkigt att jag snart spyr.

 

Fått en finne mitt på magen också. Ser ut som en riktig böld. Kanske håller på att bli en tredje bröstvårta fast mitt på magen. Fy sjutton. Olle fick sin iPhone idag. Min har dom inte skickat än. Bitter som få!

 

Måttligt roade av lektion... lång dag i skolan...

Hacka lök är inte det minsta party... ni kan se skräcken ända upp i håret...

 

 

 

Nu ska jag poppa popcorn så jag kan sluta vara bitter.

 

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: Tobias

Gör så ;) haha väldigt ovanligt att någon ska vara kortare än mig :P

2009-09-17 @ 21:03:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: petra

nice blogg! allt bra?:)

2009-09-17 @ 21:13:57
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0