Tycker synd om mig

Exciting. Besiktiga bilen. Eller snarare åka in på efterkontroll för att den inte gick igenom första gången. Då var det minsan fyra fel. Min snälla pappa fixade biffen. Tyvärr lite för bra. Ett av felen var ojämn bromsverkan bak. Det var det fortfarande. Fast båda sidor var nu 60 procent bättre. Så om han bara hade fixat den sämsta sidan och skitit i den andra så borde den gått igenom. Dumma bilprovningen.

 

Men han var snäll han som jobbade där. Typ tyckte synd om mig. Jag försökte se så bimbo ut som möjligt och totalt oförstående. Så han körde runt och bromsade, testade igen, lyfte upp bilen och pillade på nått, testade igen. Nein, nicht working. Bimbo-jag fick åka hem igen.

 

Tredje gången gillt kanske? Nästa gång då jäklar ska den igenom.

 

Så glad ser man ut efter att bilen INTE gått igenom....

 

 

 

Nu ska jag minsan springa över till Tempo och hämta nytt bredband!

 

Pusshejs!

M

 

 

Update: Det nya bredbandet är myyycket snabbare :)


Kommentarer
Postat av: Rille

Naaaj stackare där, men det passar sig inte att tycka synd. Nästa gång när den går igenom så gör den det på grund av att den är superduper bra! :)

2009-09-03 @ 17:41:35
URL: http://knappastettsuntliv.blogg.se/
Postat av: Joni

nämän sööt haha... älskar minen :)

2009-09-03 @ 18:57:04
URL: http://jooniimadsiii.blogg.se/
Postat av: cybermorsan

men du ska ju inte besikta bilar!!!! Att ni aldrig lär er.

2009-09-03 @ 23:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0