Svenska Hollywoodfruar

Herregud. Detta är TV när det är som bäst. Helt galet ju. Privatjet och gigantiska hus. Det låter som ett liv jag skulle kunna överleva. Anna Anka är ju för skön. Bara namnet asså. Klingar väldigt Disney.

 

En annan av fruarna har lärde sig att koka kaffe för ett år sen. Nu är hon expert. Smart brud det där verkligen. Spendera lite quality-time på skjutbanan kanske? Klart man gör. Typ värsta Svensson-livet.

 

Dom tre svenska Hollywoodfruarna. Jag kan bli den fjärde tycker jag allt...

 

 

 

Reklamen slut. Jag och fruarna nu. Någon hollywoodare där ute som vill gifta sig med mig?

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: sebastian

dom är ju bäst

2010-01-14 @ 18:26:52
URL: http://silverseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0