Lyckad dejt idag

Just haft en dejt. En dejt med mina två tvättmaskiner. Vänstrade lite med torktumlaren och torkskåpet också. Var sjukligt länge sen vi strulade runt såhär. Närmare sex månader faktiskt. Ooops.

 

Nu har jag dock hunnit dumpa dom och dejtar TVn istället. Idol. Mycket lamkött minsan. Jag och TVn har en gammal och trogen relation. Orubblig.

 

Going crazy i tvättstugan. Herregud alltså. Ni skulle varit med.

 

 

 

Imorn vankas det grupparbete. Någon som har ett Investering & Finansieringsarbete liggandes?

 

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: gustaf

jag vill klicka på "like", men det finns ju inte här :(

2009-09-11 @ 16:58:23
Postat av: Henrik

Snyggt! trevlig blogg :)

2009-09-14 @ 17:17:29
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0