Going wild and crazy

Produktiv dag idag. Till och med en riktigt bra dag. Jobbat med grupparbete hela dagen och när vi väl inte kunde komma längre idag ringer jag Anna. En sväng på stan är aldrig fel. Blev inte  så mycket shoppat. Hittade en jacka på Zara som var to die for. Fanns dock inte i min storlek. Crap.

 

Fick bli en runda på apoteket istället. Där gick jag och Anna wild and crazy. Ipren, Alvedon och Resorb för min del. Fattar inte hur jag överlevt utan Resorb så länge. Galet.

 

En bra shoppingdag. Tre paket dagen-efter-saker....

 

 

 

Nu ska jag göra mig iordning. Ska bli Gossip Girl-night hos Pelle. Premiären idag. Wiie.

 

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: muffinsmartin

Tack för tipset! snygg jacka med päls :D

2009-09-15 @ 18:55:33
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0