Bättre sent än aldrig

Jag är sen jag vet. Men ÄNTLIGEN. Nu är den beställd. iPhone 3Gs svart. Ska bli fettbra hoppas jag. Tre veckor sa han i butiken. Hoppas på det.

 

Är egentligen inte min stil att vänta på saker. Vill jag ha nått brukar jag skaffa det direkt istället. Får se om den är värd det. Ni lyckliga jäklar där ute som redan har eran kan ju få berätta för mig om den är värd väntan?

 

Åh min kommande bebis... ska ta väl hand om den lovar jag....

 

 

 

Nu ska Markus vara duktig och laga mat.

 

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jorå den är värd att vänta på,, älskar min lilla iPhone. Dock har jag lite problem att gå ut på typ Aftonbladet och tetris..

2009-09-11 @ 18:01:51
Postat av: anna

oh vad nice! alltid kul med nya prylar :)



svar: haha det där får du utveckla!

2009-09-11 @ 18:23:30
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Rasmus

kom bara ihåg att ladda den i MINST ett dygn innan du börjar använda den, fick min i förra veckan och sket i att ladda den så länge, bara tills mätaren var full och den hade jätte dålig batteri tid tills dess att jag laddade den i ett dygn för nå dagar sen :)

2009-09-11 @ 18:31:21
URL: http://rasmusj.blogg.se/
Postat av: Rasmus

det är väl inte någon imponerande batteritid men helt okey med tanke på allt som finns i telefonen och så länge man håller sig till Ipod appen i så drar den knappt någon ström alls :P

2009-09-12 @ 11:50:27
URL: http://rasmusj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0