Till Angered

Jag är en dålig bloggare. Glömde fota maten. Dooh. Kina-reunion va fab. Lagade Gongbao jiding och sjöng singstar minsan. Jag tror aldrig jag vann. Typ. Erik röstade i Idol också. Första gången. Definitivt värt att nämna för alla intresseklubbar.

 

Nu har jag bråttom. Ska ta mig från totalt ofärdig till vagnen på 10 minuter. Oj. Ska till Angered. Så kanske inte måste vara jättefab. Men ändå.

 

Ledsamt att hacka lök. Verkligen.

 

 

 

Nu springer jag. Bråttom.

 

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: Dan

DU HAR VERKLIGEN BRÅTTOM!!

spring spring, jalla jalla!!

2009-10-03 @ 12:55:02
Postat av: natta

ja den är ju det :D

2009-10-03 @ 15:44:41
URL: http://natalies.se
Postat av: anna

nej du behöver inte vara fab för att åka till Angered ;) vad ska du göra där?

2009-10-03 @ 15:54:12
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Jonas

Fräsch..... (Bild 2 & 5)

2009-10-03 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0