Stormigt värre

Oops inte har man bloggat idag. Eller ens Facebookat. Konstigt va. Har varit för seg och haft fullt upp. Spenderade hela förmiddagen och merparten av eftermiddagen med att ordna kontakterna i pappas iPhone. Sjukt tråkigt.

 

Åkte tillbaka till stan och tog mig en promenix i stormen med min nyfunna vinterjacka och tillhörande halsduk. Jag kanske är konstig men gillar att vandra runt i oväder. Så länge jag har musik på. Blev dock sällskapssjuk. Ringer Anna och bestämmer att vi minsan ska på bio.

 

Inglorious Bastards blev det minsan. Bra film det dära. Kan förklaras med ett ord: Tarantino. Sjukt Tarantino. Jag gillart. Fabulöst verkligen. Typ en fyra kanske.

 

Typ en trailer till Inglorious Bastards. Med betoning på typ.

 

 

 

Nu kollar jag slutet på 7 Miljonärer. Svensk film när det är som bäst.

 

Pusshejs!

M


Kommentarer
Postat av: anna

den där filmen får maxbetyg av mig på alla sätt och vis. Tarantino är ett geni, utan tvekan! :)



jag gillar också att promenera i oväder, så länge man inte ska någonstans och behöver bry sig om sminket som rinner och håret som blir en ruffsboll ;P

2009-10-05 @ 10:31:42
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0