Varning för naket innehåll

Åka in till alla centralaste stan för att sola är väl jättelogiskt?! Det förstår väl alla att i Kina är saker inte som dom är hemma. Stranden ligger inte nödvändigtvis vid havet och man måste inte bromsa, man har ju en  tuta. Så fungerar det.

Oavsett så begav vi oss in till en konstgjord strand mitt inne i stan, kostar 120 spänn att ta sig in, vilket med kinesiska mått är dyrt. Jättebra tycker vi för då slipper vi alla kineser som ska knö med oss. Var faktiskt väldigt skönt att bara ligga där på solstolen merparte av dan. Till och med jag tog faktiskt ett dopp, frivilligt!






Okej, jag ser klen ut! Men vi ligger rätt lika med skägget tycker jag...



Nu ska jag slappa en liten stund, sen hem till dom andra...

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Mussi

här viker vi ut oss minsann!

2009-05-30 @ 19:26:37
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0