Tjock nog för att döda

Kom på att vi hade glömt en rätt viktig sak att göra här... nämligen sy upp kläder. Killar måste ju typ sy upp minst en kostym och minst femtioelvamiljarder skjortor när man är här. Allt sånt är nämligen sjukt billigt...  Mitt enda problem innan vi skulle åka dit var att jag inte litar på en kinesisk skräddare när det gäller trender och moderna kostymer så jag fick göra det enda rätta... drog och köpte Men's Vogue en rejäl bibel måste jag säga. Tjock nog för att döda!

Efter lite taggande i Vogue (typ tre gånger fler taggar än vad jag kommer ha i min kinesiskabok) och lite sparande av bilder från GQ så hittade jag tillslut min kostym...



En blandning av dom kostymerna blir det...(bilder från GQ)



Kommer en film från klubben igår lite senare...

Pusshejs!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0