Skäggigt troll

Oops! Jag skulle ju bara gå en promenad. Så blev det tydligen inte. Hamnade på karaoke med ett gäng från klassen och vår lärare istället. Men han är ju sjuk tänker ni nu, men tji fick ni för nu är Markus up n' running igen. Eller nästan i alla fall. Det enda som retar mig just nu är att hela min mun är full av nått som heter Afte. Det gör ont.

Oavsett Afte och annan skit så slutade det med att jag sjöng ändå. Hela munnen gjorde ont men sak samma! Kommer ändå göra ont i "4-10 dagar" så lika bra att jag vänjer mig. Suck.


Myzeriks med skäggiga o schletna jag i mitten....


Lärarens svenskakunskaper är: "Olle din jävla gris"... kanske borde lära henne mer?

Pusshejs!

M

Kommentarer
Postat av: Simon

Man borde kanske blivit läkare istället.. jag är iaf grym på att ställa diagnoser..

2009-05-29 @ 14:27:26
URL: http://begreppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0