Spela inte poker med kineser

Vi bjöd in läraren till vår pokerkväll igår... det var roligt minsan, hon påstod att hon aldrig spelat poker innan.  Så Olle började med att ge henne en lektion i hur man spelar Texas Hold'em. Det borde han nog inte gjort, visade sig att lilla Liu Jia tydligen var väldigt smart för tog inte lång tid innan hon ledde.... det var inte med lite heller. Total utklassning kan man till och med kalla det!

Jag fick dock gå hem rätt tidigt sen, kände hur huvudet började dunka och feber komma. Så vaknade imorse med 38,3 vilket för mig är jättemycket eftersom min normala temp ligger på typ 36... varit liggandes HELA dan. Det verkar dock inte hjälpt så mycket, har ytterligare lite högre temp nu....  Missade därför en tur till en stor konstgjord strand som dom andra åkte till idag... Tyck synd om mig!


Lektion i Texas Hold'em


Kolla lärarens hög och jämför med resten.....


Kan inte säga att jag mår speciellt prima just nu...



Nu ska jag nog sova en liten sväng till...

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Dan

Spanar hon också på Patrik? hm....

2009-05-22 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0