Rullar snart runt

Den här dagen kan sammanfattas med ett ord: mätt, känns som att jag ätit hela dan...  nej inte 蛋头 utan dagen! Frukost, med lite vanlig mat liksom, lunch med nån biff-grejs och massa ris,  mellanmål iform av kinesisk omelett och nu middag med alldeles för mycket mat. Blev potatisklyftor till förrätt, pizza med extra ost och en cheesecake... kan säga att det är en mätt Markus just nu...

Trots allt ätande hans det med lite shopping as usual... blev både det ena och det andra men mest nöjd över en überskön hood-tröja med dragkedja... asnajs och superskön!


Pelle fotade sig själv genom mina solbrills... najsigt...


Kanske borde plugga lite mer...

Pusshejs!
M

Grattis bejb!

Kommentarer
Postat av: Schlagiz

TACK sweetie! Du e bäst! PUSS

2009-05-04 @ 18:07:57
Postat av: Dan

menar du ägg eller mig nu?





när ska du skriva ut vad ni köper med er hem till oss i sverige va va va?

2009-05-04 @ 20:09:06
Postat av: Anonym

mat är ju gott.. verkar som om du / ni har det najs där borta i Orienten, keep it up! =) / benjamin

2009-05-04 @ 20:42:36
Postat av: Markus

Klart jag menar dig är ju bara du som är äggskallen ;)

2009-05-05 @ 07:03:23
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0