Öppenbar......

Tröttheten är fullständigt total idag... fest med öppenbar och sedan kolla på Eurovision till halv sju på morgonen är inte någon bra idé om man vill vara pigg dan efter. Kan meddela att det inte heller hjälper att man åker till skräddaren för att sy upp mer kläder heller..... Idag hämtade jag ut en najs, typ formell vit skjorta med franska manchetter och så. Beställde även en kavaj och ett par mer vardagliga kostymbyxor... kan nog bli lite najs.

Vandrade runt en massa i stan också, Michelle visade runt oss bland lite roliga områden som vi verkligen inte besökt innan. Har tagit en del bilder men inte en chans att jag orkar tanka in i datorn just nu... får bli imorn eller kanske senare om jag får något ryck. Får hålla tillgodo med en lite halv-crazy bild från Bar Rouge i förrgår.....


Crazy eyes!



Nu vill jag ha cola! Hörs senare kanske!

Pusshejs!

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0