Nu flyr jag landet

Då har man äntligen skickat in sin ansökan inför en eventuell utlandstermin i Peking nästa  vår. Man kan ju säga att besöket här har gett lite mersmak, trots en massa jäkla kineser som går i slowmotion, tutar som galningar, tar kort på dig och är allmänt ivägen.

Det enda jobbiga med att söka nu när jag är i Kina är att jag självklart har mitt CV på den andra datorn hemma i Sverige, hade ett som var färdigöversatt på engelska... men det löste sig... Anna skickade mitt svenska CV till mig så fick jag bara översätta det.... tur att man varit generös med att skicka runt det till allt och alla....


Början på mitt nya finfina CV... Curriculum Vitae...


Hoppas bara jag får platsen nu, vore sjukt kul!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: louise

åh jag måste också finputsa på min cv!

2009-05-18 @ 23:57:03
URL: http://wsterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0