Kallar mig socker

Efter lektionen idag åkte vi på ett studiebesök hos SKF, var riktigt najsigt att lyssna lite på hur dom jobbar i Kina och hur det har funkat för dom. Fick även en liten genomgång om Kina som affärs- och utvecklingsland. En kul detalj var att vi fick frågan "Vet ni vilken som är världens största stad?", ingen hade egentligen någon aning, men man sa typ Shanghai liksom..... Det visa sig att världens största stad tydligen är Chongqing med sina 42 miljoner invånare........det ironiska är då att Pelle är född i Chongqing och var där typ för ett par veckor sen..... hon hade inte en aning! Haha!

Väl hemma har jag varit duktig och tvättat  två maskiner, samtidigt som jag legat i soffan och lyssnat på musik, lite välbehövlig vila med andra ord. En av de mer frekvent spelade låtarna på min dator är nu denna:


Pink - Glitter in the air... sååå bra!!!



Hörs mer imorgon... vi ska visst visa lägenhetern på morgonen...

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0