Ho Ho Tomten här

Robin och Pelle är ute och festar. Själv är man duktig och stannar hemma. Kanske borde göra nått vettigare än att bara ligga här och lyssna på musik. Men tycker faktiskt att det är rätt skönt... och nu börjar ju alla roliga prickar där hemma logga in... wiiieee....

Lovar förövrigt att jag ska bli bra på att fota nu igen. Jag, Patrik och Rouz (tror att han också är med på det) ska inte raka oss förrän efter tentan och den är den 11 juni.... hmm... jag kommer i alla fall se ut som Tomten. Det vill säga om jag står ut. Bara efter några dagars sjukdom är det typ en halv centimeter haha. Ska se till att fota framstegen på oss alla!


Tyckte lite musik behövdes, KT Tunstall - Suddenly I see



Ska strax pallra mig mot sängen... kanske... om jag orkar...

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0