Den lilla tjocka

OJ! Tänk så liten och dum man har varit, här var man visst nio år enligt mammas fina anteckning... den lilla tjocka på sidan är min bror, han var sex år på den tiden sörrni. Men snacka om skillnad.... på den tiden hade man ju riktigt långa ben... om mina proportioner varit samma idag så kanske jag hade varit normallängd...

Av klädsel och ballonger att dömma så är vi nog på någon form av kalas, kanske ett födelesedagskalas?! Vad vet jag, mamma har nog bättre koll... Posen kan ju diskuteras men var ju bättre än min brors i alla fall! Hade jag inte grym stil på skorna redan då? Vill typ ha dom där nu, fast kanske får gå upp några storlekar... tror jag.


Markus och Philip Carlson vid nåns dörr 1996...



Tack mamma för bilden. Nu ska jag sova tänkte jag!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in dagens filmtips på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se :)

2009-05-20 @ 11:42:16
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Bror!

PFFF vadå bättre pose. jag är så bildskön att jag inte ens behöver posa;):P

2009-05-23 @ 23:23:18
Postat av: benjamin

tjock redan då philip? ^^

2009-06-02 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0