汉堡王 (Burger King)

Utmattande att vara hos skräddarn. Vi har ju som sagt lite söndagstraditioner, den ena är att åka till skräddaren och hämta upp samt beställa mer. Den andra traditionen är Söndags-BK (Burger King för den som inte fatta). Hos skräddarn idag hämtade jag upp en blazer åt min bror, den blev jättebra, men var Patrik som fick prova den.... han är lite mer samma storlek som min bror liksom.

Påväg från skräddarn till BK så lyckas såklart taxichaffisen köra fel.... i rusningstrafik. Lång tid i taxi och värme betyder en sak: Markus somnar. Blev en liten nätt tupplur innan vi vipps var framme på Wujiaochang och vår Söndags-BK närma sig. Var gott!


Philips blazer och lilla trötta jag i taxin....



Nu blir det MSN för hela slanten tills sömnen kallar....

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Mussi

Ni åker verkligen taxi svinlångt får BK. Hur tänker ni?

2009-06-01 @ 00:08:47
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Markus

nänä... vi åker långt för skräddaren! BK ligger sen på gångavstånd hem =)

2009-06-01 @ 11:42:23
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0