Väst möter öst

Börjar lyssna lite på olika länders bidrag till Eurovision.... man är ju visst i Kina när finalen är... lite tråkigt, men min förhoppning är att jag ska kunna vara uppe på natten och kolla på datorn i Kina...

En som redan nu börjar bli favorittippad för att vinna, trots att inte alla länder är klara än (typ Sverige) är Norges bidrag med Alexander Rybak.... tycker faktiskt att den är rätt maffig, kanske inte helt hundra, men klart nått jag lärt mig gilla i alla fall. Sen kanske Pelle har rätt, den är favorittippad i väst.... återstår att se om den är lika omtyckt i öst (han är ju i och för sig född i öst vad jag förstått). Exciting blir det!

Alexander Rybak - Fairytale




Hörs senare!
---------
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0