Sushi-night


Sicken helg säger jag bara... massa att göra på jobbet... får dessutom reda på att jag tydligen skulle jobba långlördag, det vill säga till 20, men eftersom jag skulle på middag redan klockan 19 så kände jag att det var lite halvdumt.... men det är så lite att göra efter klockan 18 så jag charmade mig till att få sluta då.... gör ju ändå det i vanliga fall.

Blev ändå lite halvbrått... fasta liksom i telefon.... lgh-intressent - pappa - ny lgh-intressent - pappa - ny lgh intressent.... inte lätt det där med att hyra ut sin lägenhet... skyndade mig med att stryka en skjorta och göra mig så nära fräsch jag kunde bli efter en hel dag på jobbet.

Stressar mig upp till Jonas och dom andra... slängde i mig lite onyttigt påvägen då Sushi inte riktigt är min kopp av té... än... kanske kommer en vacker dag. Dom hade faktiskt GJORT sushin själva.... impressing!

Det blev massa kul... även om förlorarnas tävling kanske inte är så mycket att hänga i granen, tacka gudarna för Petra Mede!! Självklart blev det massa snusksnack som alltid med kompisar och även några droppar vin.... tillslut inser vi dock att ojoj... klockan är dags-att-gå-till-krogen-om-man-vill-slippa-köa... vi gjorde en mycket dramatisk entré!

Vi dansa hela natten lång.. ända tills vi äntligen fått hört både Måns och vår kära Malle....

Pusshej på er
Markus

Hoppas du har det bra nu Gammelmormor!

Kommentarer
Postat av: Mussi

Ja det var duktigt av dom. Jag satt ju bara och slappa i soffan.. höhö

2009-03-08 @ 21:55:51
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0