Fotointresset har nått massorna


Nu har man varit lite sådär duktig igen... tog en promenad på över en mil....EN MIL....det ni! Det var så sjukt skönt ute att jag bara fortsatte gå liksom, fanns ingen anledning att hoppa på spårvagnen eftersom jag inte frös, inte hade ont i fötterna och inte hade någon tid att passa till något. Blev till och med lite sådär mysigt rosig om kinderna...

Nått som slog mig nu när jag vandra runt i solen var hur sjukt många systemkameror som vandra runt på gatorna.... märks tydligt att fotointresset har nått massorna.... kanske borde köpa en såndär mackapär? I och för sig så skulle jag förmodligen aldrig ha med mig den ändå... orka bära på den, ne, så liten som möjligt.....tänker skaffa en såndär superplatt liten Sony med stor skärm.... precis vad jag behöver! Nu får jag knäppa av alla mina ego-bilder med min mobil.... min laddare till kameran verkar fortfarande inte finnas på planeten Jorden konstigt nog

Hörs senare!
Markus


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Snygga glasögon. Tror jag har likadana :-) Dior Homme?

2009-03-16 @ 18:53:32
URL: http://fredrikkristenson.blogg.se/
Postat av: Markus

Haha! nej nej, det är faktiskt H&M-glasögon som jag köpte i all hast för att det var för soligt en annan dag... men dom e rätt najs :)

2009-03-16 @ 20:05:08
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0