White trash

Blä vad mycket bilder det blev!!! Upptäckte att jag knäppt av över hundra kort igår, så det fick bli lite axplock...

Christopher var kvällens huvudattraktion, han fyllde visst år.... fick massa fina presenter... till exempel typ 25 stycken Hemköp-påsar, skitbra att ha ju! Fick en snygging-skjorta av oss och så till det hemliga paketet jag snackat om ett par dagar... fraktat hela vägen från skåneland: en Miley Cyrus tischa (så säger man tydligen där nere...), visst är den bara hur cool som helst... observera att jag smög in den i inlägget redan igår.

Nu var det bara att släppa loss i allt lyckorus.... vilket betyder DANS.... mycket dans blev det, kanske för mycket eftersom jag har träningsvärk typ överallt haha. Blev lite avbrott mitt i då vi fick delta i frågesport... hamnde i sänglaget även kallade "Trash"... motståndarna: sofflaget även kallade "Roffes"!! Vi gick in stenhårt, vet dock inte vilka som vann till slut, men vet att vi slog dom på alla intimfrågor i alla fall... passande nog. Dom slog oss i allt vad matte och logik heter... men HALLÅ, har man inte druckit lite för lite om man kan räkna roten ur när man är på fest?! Vinsten gick till den som var engagerad i tävlingen OCH som klarade temat bra... vilket blev Therese, grattis!

Tänkte dragit ut efter festen... men eftersom jag kom därifrån klockan typ tre så kan ni nog räkna ut själva att det inte blev så mycket med det... konstigt va?!

Hörs om en liten stund...  men bjuder på ett par bilder till... typ jag som fågelskrämma, Christopher som VD (typ)och Karin som cooling:



Coolingar vi är

Cya all soon
Markus

Kommentarer
Postat av: Dan

Åh jag vill också ha ett sånt foto på Christopher i svart ram!

2009-03-01 @ 21:26:14
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0