Lite naket

Som jag har tjatat om att det ska vara fint att vara blek när man kommer till Kina... i själva verket har jag nog bara varit för lat för att gå och sola. Mamma bara kollade på mig igår och sa: "jag lägger lite tio-or här som du kan ta till solariet imorn".... hmm... nu hade jag inte så mycket att säga till om. Här skulle solas!

När jag väl ligger där mitt i all värme slår det mig: "Varför har jag inte gjort detta oftare? Är ju underbart skönt!" Tog rätt bra också känner jag, underbara pigment man har.


Helt underbart att ligga där ju, får jag göra oftare!

Kommentarer
Postat av: Stalker

Men HOPPSAN!

Varför solar du inte lite oftare....och dokumenterar;))

Mer naket till folket!

2009-11-09 @ 11:46:51
Postat av: ampelos

Ha en bra dag :)

2009-11-09 @ 12:02:36
URL: http://ampelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0