Kan inte

Då var man där igen... på kinesiska...känns dock mer som grekiska.... fattar inte riktigt just nu... eller jo, det gör jag ju, men är megakass på att komma ihåg tecken, har typ glömt alla.... ni ser mina fina högar, en hög med tecken jag kan och en som ja... jag kanske borde kolla lite mer på.... när jag väl gjort det så ska jag tydligen kunna typ en sidådär 450 tecken..COOLT!! Med vid bordet satt också Jonas som pysslar med lite Mikroekonomi och Pelle som sysslade med lite Makro.... skönt att ha dom där grejorna klara!

Har dock precis halvt tagit livet av mig själv på grund av för mycket blod i huvudet.... skulle leta reda på färgkoden till bilen, som visst satt upp och ner i bagageutrymmet, min snälle far har ju tydligen åkt land och rike runt och fått tag på två nya dörrar. Ja, ni läste rätt.... två.... blev ju krockad på ena sidan som ni vet... men har haft inbrott på andra sidan.... dock långt tidigare, så nu har jag alltså TVÅ sabbade framdörrar... snyggt verkligen!

Hörs senare med ett riktigt scoop!
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0