Hittar roliga huvudbonader


Påväg till stationen för att möta upp Simon som skulle komma med sitt tåg, så blev ju jag och Pelle bara tvungna att springa runt lite på stan och kolla läget. Vi var dock duktiga och höll vårat shoppingförbud.... men därmed inte sagt att man inte får prova saker. Vi hamnade nere på Topshop... där vi upptäckte att  Beyond Retro tydligen fanns.... okey, gamla saker kanske inte är vår stil men det fanns ju massa roliga huvudbonader som vi var tvungna att prova på Pelle.... är hon inte jätte fab?!

Självklart var ju jag tvungen att prova något jag med.... är det inte otroligt snygga brillor jag hitta.... tycker verkligen att det är SÅ jag! Trots att det verkligen tog hårt ända in i själen så drog jag inte fram kortet och shoppa utan höll mig stadig och gick med mitt huvud högt ur butiken.... duktig idiot.

Nu är det ladda inför ikväll som gäller... just tagit en liten powernap.... nu ska jag bara göra mig fin också, vilket kan ta sin tid så som jag ser ut just nu. Bär av mot kemivägen och Jonas sen..... börjar snart bli tradition att se Mellon där... förra året var det tradition hemma hos mig. Wish me luck tonight!

Besök min bloggy flitigt ikväll....den kommer uppdateras genom hela kvällen.

Cya Later
Markus

Kommentarer
Postat av: Dan

Jag är lite sugen på den rosetten Pelè hittade där längst nere, VART? och sen, är det nu lervaxet du har i håret va? ser inte så lerigt ut liksom...

2009-03-15 @ 02:17:41
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/
Postat av: Markus

Jepp.... klart jag har mitt lervax i... det har jag alltid typ

2009-03-15 @ 03:50:34
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0